Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 mei 2018

Gepimpte blokkwast

Hallo allemaal,

Een tijdje terug hebben we bij Hobbyvision een Lindy`s dag gehad,
Dit was een dag waarbij een groep van ongeveer 40 personen 3 mixed media projecten hebben gemaakt. Een kwast was het project wat bij mij gemaakt mocht worden, 
En ik vond dat zo leuk, dat ik er nog eentje extra heb gemaakt.

Eerst heb ik hem helemaal in de gesso gezet, een klein stukje van de haren heb ik niet
in de gesso gezet, dat geeft meer het idee van een kwast.
Vervolgens heb ik er wat structuurpasta op gedept zodat hij een wat ruwere uitstraling kreeg,
Daarna heb ik er met Lindy`s Starburst spray wat kleur op gedaan.


Daarna kon ik er de versieringen op gaan plakken,
Hiervoor heb ik diverse metalen en klei figuren uitgekozen.
Ook heb ik er nog wat bloemen en een strik op gemaakt.

Met de tekst "Paint your dream" vond ik het wel een leuke kwast geworden.


Lindys Stamp Gang - Starburst - Tainted Love Teal Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Dutch Doobadoo - Gesso White 250 mlSteampunk Buttons - Gears Antique Gold Metal Art - Bladeren brons 5,5 cm - 10 stuks

1 opmerking: