Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 28 mei 2018

Mixed Media ATC's met Lindy's en Tim Holtz



Hoi allemaal, 
Vandaag is het weer een keer mijn beurt om wat te laten zien hier op het blog.
Inmiddels is het een maand geleden sinds mijn vorige post, zijn we verhuisd naar onze nieuwe woning en is mijn hobbykamer zo goed als af (jeej!).
Mijn Lindy's sprays hebben een speciaal plekje gekregen, maar daar ga ik jullie later wat van laten zien 😉


Voor deze post heb ik een aantal ATC's gemaakt, die los van elkaar erg tof zijn maar samen nog leuker zijn doordat ze zo'n mooie boodschap uitdragen.


Ik werkte met karton als basis en gebruikte metaal, die-cuts, glazen cabochons en papier om er een mooi geheel van te maken. Alledrie in dezelfde stijl maar in de details absoluut verschillend.


De foto's van Tim Holtz vind ik erg tof en de teksten uit de Chit Chat Spiral bound zijn echt geweldig, super goed te combineren met elkaar of juist op zichzelf te gebruiken.
De mooie kleuren komen door het gebruik van Lindy's sprays en Lindy's embossing poeder en Finnabair paints.

Benieuwd naar de materialen die ik heb gebruikt?
Je vindt een lijst onderaan deze post.

Leuk dat je even langskwam!