Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 mei 2018

Lay out Tyson

Goede morgen,

Een tijdje geleden poste ik mijn album die ik zelf gebonden heb met de Cinch,
Daar moeten natuurlijk ook lay-outs in :)

Hier boven zie je het album wat ik gemaakt heb  ;)


Het idee met de golfjes zag ik op Pinterest en komt van "mycreatievescrapbook" het idee lag er al een tijdje en nu heb ik er werk van gemaakt. Ik ben aan de slag geweest met de lijn van Crafts by Pronty by Raffzz. 

Ik heb dit keer een foto van Tyson onze Amerikaanse buldog gebruikt, volgende week is hij jarig en word hij al weer 8 jaar !

Eerst heb ik een "groepje"gemaakt met de stickers, diecuts, en afdrukjes, toen dit naar zin was heb ik het allemaal pas vastgeplakt en ook nog vastgezet met de nietmachine van Tim Holtz.
Deze heeft mini/kleine nietjes, ik merk zelf dat deze maat beter "past" bij het maken van de groepjes als een normale maat nietjes.




De witte achtergrond heb ik bewerkt met stempels van Marianne design. De takjes van het stickervel (raffzz) passen prima achter de bloemen. 



Tot slot heb ik in de hartjes van de bloemen Nuvo drops gebruikt en zwarte embelishments. 




Op de hartjes zie je de mini nietjes van Tim Holtz.



De scraplijn zit vol met leuke bij elkaar passende plaatjes en papiertjes,






En dit zijn de artikelen die ik op de creatie heb gebruikt:
Nuvo - Crystal Drops - Simply WhiteNuvo - Glitter Drops - Night SkyMarianne Design - Mixed Media stamp - Tiny`s Stains Memento Dew Drops - Complete set incl opbergkofferJoy! Crafts - Sponge dauber case - incl. 3 daubersTim Holtz - Idea-Ology - Tiny Attacher Stapler W/(100) .25Papicolor Original - Scrap - 48 MosterdgeelPronty Scrap by Raffzz - Family Stories - Paperpad 30,5 x 30,5Pronty Scrap by Raffzz - Family Stories - TekstenPronty Scrap by Raffzz - Family Stories - Foamstamps hartenPronty Scrap by Raffzz - Family Stories - Paper Die Cut LabelsPronty Scrap by Raffzz - Family Stories - Stickers A4Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x11,5cm - 12x4,5

1 opmerking: