Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 juni 2021

Facebooklive - Doosje met Card Art 470.713.872 met Janet

 Hallo allemaal,


Toen ik de mal van Dutch Doobadoo zag, dacht ik, die is leuk om een beetje aan te passen en er een doosje in te maken. Hierin kan je wat lekkers stoppen, wat geld of zeepjes....wat je maar wilt.


Deze foto is zoals ik de live ben geëindigd.


Ook deze foto is van na de live.
Nu heb ik de magneetjes van elkaar gedaan, en staat het een beetje open.

Natuurlijk moet het nog verder versierd worden, maar dat komt nog goed.
Ik had jullie in de live ook weer het geschreven patroon beloofd, en die zal ik hier plaatsen.

Trek de Card Art 470.716.872 om en ril de rillijnen. 
Zet twee extra rillijnen op 2.5 cm links en rechts van de andere rillijnen.
Snijd cardstock van 28 cm x17 cm.
Ril deze op 1 – 6 – 9 – 14 cm (je rillijn is 28 cm).
Draai het een kwartslag en ril op 2 – 5 – 23 en 26 cm.
Knip delen weg zoals op de foto
  Plak er een doosje van. 
Doe links en rechts onder het doosje een lintje om het doosje te sluiten en plak dit nu in de kaart.
De bovenkanten van het doosje kan je d.m.v. magneetjes tegen elkaar aan laten hechten.
Je kan natuurlijk eerst alles nog beplakken met designpapier.

En wil je de live nog even terug kijken, dan kan je dat hier doen: 

https://www.youtube.com/watch?v=dlE1wxTU8Yg

  

De materialen die ik gebruikt heb, die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/05-06-2021-janet-blaauw-creatie-met-nightfall-van-mintay.html

En in de live kwam ik ook nog op het idee om de glitter van ECD erbij te gebruiken. Je kan dit op dubbelzijdig tape strooien, aandrukken en er leuke glittertape van maken, of zelfs iets uit stansen. Ik heb er twee delen van het doosje mee beplakt. Je het het hier vinden: