Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 1 juni 2021

Facebooklive - ijsstokjes fotolijstje met Tiets

Hoi allemaal!

Ik mocht afgelopen 21 mei weer een live doen in de Hobbyvision facebookgroep en ben aan de slag gegaan met ijsstokjes.

Je kunt hier zoveel leuke dingen mee doen en ik heb een variatie gemaakt op een al eerder gemaakt lijstje.

In het filmpje kun je zien hoe ik de basis gemaakt heb (de link van het filmpje vind je onderaan deze blogpost).
Als de stokjes eenmaal goed gedroogd zijn, kun je aan de slag met het versieren van het geheel.
De foto is van het strand hier in Julianadorp.



Ik heb gekozen om het ene beetje in zomerse stijl te maken met palmbomen, vlinders, bloemen, strand, enz!
Op de achterkant heb ik een pocket gemaakt die in een Elizabeth Craft Design set zodat je er een kado kaart in kunt stoppen. Zo maak je er een leuk kadootje van.


Op de ondergrond heb ik mos geplakt en tegen de kant een gras rand (helaas had ik geen gras rand stans maar wel 2 verschillende sneeuwranden en deze dus op zijn kop opgeplakt zodat het net gras lijkt.
Ik heb nog een wegwijzer gemaakt ook van ijsstokjes en daar met de Dutch Doobadoo plak letters de woorden beach en bar op geplakt.


Het parasolletje heb ik zelf gemaakt. Ook dit kun je in het filmpje terug kijken.
Het papier is van Paper Heaven waar het van gemaakt is.
Het woord summer komt uit de summer journal set ook van ECD.



Bovenlangs een takje met vogeltjes geplakt. Het is al een oudere mal en ik dacht dat die van Marianne Design was.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat jullie ook aan de slag gaan met ijsstokjes!
Het live filmpje vind je hier:




En de gebruikte materialen kun je bestellen bij www.hobbyvision.nl

https://www.hobbyvision.nl/nl/21-05-2021-tiets-wolfard-ijsstokjes-met-paper-heaven.html



 

1 opmerking: