Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 juni 2021

Facebooklive - Label met The Ultimate Scrap Collection door Tiets

 Goedemorgen allemaal,


Ik mocht afgelopen 4 juni weer een live doen en na even nadenken wat ik zou gaan doen, ben ik begonnen met de voorbereidingen.
Ik kreeg de laatste tijd zoveel vragen over hoe ik een kaart maak en hoe ik dit a la Tiets maak.
En we zijn bezig met de label challenge hier op het blog dus ik dacht dan combineer ik dat met een kerst thema want in mijn eigen facebookgroep doen we 2 kerstkaarten per maand actie.
Dus 3 vliegen in 1 klap zeg maar!

Uiteindelijk is dit het resultaat van de live geworden.


De basis is een Crealies stans.  Daarop heb ik design papier geplakt dat 4 mm kleiner is. Uit diverse andere papiertjes heb ik wat stukjes gesneden en die her en der op geplakt. Ik hou van laagjes kaarten en hier heb ik dan ook 4 laagjes geplakt van design papier. Ook wat ribbelkarton gebruik ik regelmatig om wat meer kleur erin te brengen als het papier wat lichter van kleur is. 
Muziek papier zorgt er ook voor dat het breekt in de kleur van je papier, al is het een klein randje.

Natuurlijk gebruik ik ook veel stansjes... zoals hier aan de zijkant van de label de prachtige mandala van de JMA collectie. Maar ook de filmstrip is van JMA en de kleine doily in het midden.

Kleine envelopjes ben ik dol op en heb hier dan ook eentje van Studio Light op verwerkt. Daarin heb ik een klein labeltje geschoven met een bijpassende tekst erop gestempeld.


Ik mag ook graag natuurlijke materialen verwerken op een creatie en dat heb ik hier ook gedaan. Een stukje kaneel stok heb ik erop geplakt met een strik van seambinding lint. Her en der een dennenappeltje en wat sneeuwballetjes. 
.


Tegenwoordig zitten er bij de meeste papier lijnen ook vellen met plaatjes die je uit kunt knippen en die je bijvoorbeeld als bloementoef erop kunt verwerken. Dat heb ik hier met wat takjes gedaan.

Wil je zien hoe ik dit in elkaar heb gezet, bekijk dan het filmpje hieronder



De gebruikte materialen vind je door op onderstaande link te klikken:
https://www.hobbyvision.nl/nl/04-06-2021-tiets-wolfard-label-met-ultimate-scrap-collectie.html

Bedankt voor het lezen van mijn blogpost en ik wens je nog een hele fijne dag toe!