Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 8 juni 2021

Facebooklive Hemelvaartsdag - Sidekick plannerpagina met Lisanne

 Hoi allemaal!

Het is al weer even geleden dat het Hemelvaartsdag was.
Op deze dag hebben wij 4 leuke live uitzendingen verzorgd.
In één van die uitzendingen ging ik aan de slag om een planner pagina te maken in mijn Sidekick Planner.


Allereerst ben ik natuurlijk begonnen met een basispagina stansen. 
Dit deed ik met die leuke honingraad stans (1835).
Het papier komt uit het nieuwe Reminiscene Book 2 van Elizabeth Craft Design.
Als je deze pagina gebruikt heb je wat openingen door je pagina (van de honingraad). 
Dat kan je zo laten, maar je kan er ook een pagina achter plakken of in mijn geval een stukje vellum.
Hiervoor gebruikte ik gewoon een rechte pagina stans (1768).


Dan is het tijd om de pagina op te bouwen.
Allereerst heb ik een aantal potten met rand gestanst uit het Reminiscene Book 2.
Deze stans zit bij 1834.
Ook heb ik uit deze set wat plantjes gestanst uit grijs groen papier van Paint On. 
Als je deze plantjes in losse takjes knipt lijkt het net alsof deze nog moeten groeien.


Deze potten met plantjes heb ik op planken gezet.
Ook heb ik er nog een leuke lamp naast gezet, dan groeien de plantjes wat beter denk ik hihi. 
Oh en dan natuurlijk nog wat leuke tuingereedschapjes.
Hiervoor heb ik ook wat blauw Paint On papier gebruikt en goud mirror papier. 
Als laatst nog wat leuke bijtjes opgeplakt en rechts bovenin de dag en datum van die dag.
Ohja en natuurlijk wat reinforcers.



Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben gekregen.
Een hele fijne dag nog en tot snel!

Liefs

Wil je de uitzending nog terugkijken? Dan kan dat hier: