Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 juni 2021

For my Friend

                                                                     Hallo allemaal, 


Deze keer een blogbericht over een explosiedoosje gemaakt met het polybesa stencil van Joy!Crafts en het designpapier van Crafters Companion, Caring Thoughts.


Als basis heb ik wit Cardstock uit gekozen en hierop de doosjes met een zacht potlood overgenomen.

Op onderstaande afbeelding zie je het stencil met 4 maten van de doosjes en deksels.




Nadat ze allemaal zijn overgetrokken kun je ze uitknippen. Behalve de randen van de deksel hoeft er verder niets worden geplakt want je zet alle doosjes straks gewoon in elkaar.



Hier kun je zien dat je ze zo in elkaar zet.



Ik ben begonnen met het designpapier te plakken op beide kanten van het doosje, binnen en buitenkant. Het designpapier heb ik 4 mm kleiner gesneden dan het cardstock en gedistresst.



De doosjes zijn als eerste beplakt, en dat heb ik gedaan van groot naar klein. En daarbij heb ik wel een beetje op het kleurgebruik gelet. Zoveel mogelijk afwisseling van kleur en patroon.



Daarna alle deksels met mooie papiertjes beplakt. 



In het paperpad zitten een paar vellen met uitdruk plaatjes en deze heb ik gebruikt op alle deksels.
Op de grote deksel zit een mooie bloementoef met wit en oranje seambinding en een label met een leuke tekst.


 Zo heb je al snel een leuk doosje wat je ook nog eens kunt vullen met iets lekkers of zo.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plaats in de webwinkel.