Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 september 2021

I love pink

 Hallo,

Ik heb weer een blog gemaakt. 
Deze keer een hele roze. 
Is voor mij een kleur waar ik graag mee werk. 
Deze keer is het een kaart en een plannerpagina geworden.

                                                                                


De stans is iets te groot voor het designpapier.
Dat los ik op door de stans op het designpapier te leggen.
Overtrekken, uitknippen en je hebt een matlaagje.

De bloemen heb ik zelf op kleur gebracht.
Dat gaat heel fijn op het Soft Finish Cardstock.
Extra diepte gegeven door met een roze potlood accenten te kleuren.
         


Nog twee close/ups voor jullie. 


Bedankt weer voor het kijken van deze blog. 
Tot de volgende.


Hier een selectie van de producten die ik gebruikt heb.  Als je erop klikt kom je op dat artikel uit in de webwinkel

                         


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! groetjes Betha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart, mooi zoals je de stans bewerkt hebt.
Lieve groetjes Miranda