Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 23 september 2021

Pompoenkaart

 Hoi allemaal,


De zomer is nu officieel voorbij en de herfst staat voor de deur.
Daarom nu herfst-achtige kaarten gemaakt.


Ik heb een brother scanNcut, daar zit een computerprogramma bij.
Daarin ontwierp ik dit model kaart.
Hij is 15-15 cm en kan dus in een enveloppe van 16-16 cm verstuurd worden.

Voor wie het leuk vindt om de kaart ook te maken.
Ik heb dit model in een PDF en word bestand omgezet 
en zal deze op facebook bij bestanden in de groep van Hobbyvision zetten.
Dan kun je deze uitprinten en als model gebruiken.


Doordat de basis 15 cm is, kan de mat laag uit designpapier van 15-15 cm gesneden/ geknipt worden.
Studio light heeft daar 4 leuke blokjes van in herfstversie.





De herfst is niet mijn favoriete seizoen. 
Ik zal ook niet snel geel, oranje en rood gebruiken.
Maar functioneel omdat de kleuren bij de herfst horen
vind ik dan weer wel leuk.

De blaadjes zijn gestanst uit kraft en bewerkt met Distress inkt; Walnut Stain, Rusty Hinge, Ripe Persimon.
  Cadence acrylverf; Walnut Green, Crocodile Tears, Light Yellow
 om ze echter te laten lijken.

Bedankt voor het bekijken van mijn blog.
Tot de volgende keer.


Hieronder staan de producten die ik gebruikt heb, klik op het plaatje en dan kom je in de webshop van Hobbyvision.

        
       

Geen opmerkingen: