Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 30 september 2021

Christmas With Reprint

Hallo allemaal,

Het loopt richting kerst, dus er komen heel veel leuke kerst artikelen binnen.
Zo kwam ook het mooie papier van Reprint binnen.
Hier ben ik maar eens wat mee gaan maken.

Voor de vorm heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt. 
Deze heb ik verwerkt.. De basis heb ik uit kraft getekend en gesneden.





Daarop een maatje kleiner het desingpapier en vervolgens diverse strookjes en stukjes designpapier op elkaar. Daar tussen heb ik nog een "oude" stans van Noor!Design verwerkt die ik in het goud glitter karton heb uitgestanst. Deze stans is nu zolang de voorraad strekt in de aanbieding!



 Ook de cirkel onder het plaatje is nog een oudere kerst stanst. Maar wie weet heb je hem ook nog wel in je voorraad ;)

Verder nog wat bloemen en takjes, en alle randjes heb ik geruwd met een distresser en bruin gemaakt met wat Vintage photo distress inkt.

Ik heb weer een kerstkaart er bij in mijn voorraadje, als we er elke keer 1 maken, dan krijg ik er vanzelf genoeg ( hoop ik hihi)