Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 5 mei 2023

ATC kaartjes met Tim Holtz

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC kaartjes zien.
Een ATC kaartje heeft altijd een afmeting van 6,4 cm (breed) x 8,9 cm (hoog).
Deze afmeting heb ik uit Cardstock gesneden kleur 87 Concrete.

Daarna heb ik uit verschillende Idea-Ology pakjes van Tim Holtz kleine plaatjes bij elkaar gezocht.
Vooral in de kleuren geel/grijs.
Deze kleuren neem ik eigenlijk niet vaak,
wel heel leuk om jezelf hierin uit te dagen
 door weer eens iets anders te doen dan je gewend bent.

Als de plaatjes te groot zijn scheur ik ze doormidden,
komt mooi uit omdat ik toch twee dezelfde  (ongeveer) ATC kaartjes wil maken.
Ik plak de plaatjes tegen elkaar en een beetje over elkaar heen.
Zodanig dat het één geheel wordt.


Daarna nog wat oud gemaakt met Distress crayon kleur Hickory smoke,
hier en daar aan de randen te krijten en wat uit te vegen.
De kleine fotootjes erop zijn ook van Tim Holtz.
Gespetterd met de zwarte Posca marker,
hierbij het fotootje afgeschermd,
Hier en daar Rub ons zoals cijfers en de soort stempels op gewreven.
De Tekst "Inspire" is een label tekst.
Als laatste nog een mini paperclipje eraan.
Je kan het hieronder allemaal vinden in de productenlijst.

Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

 



1 opmerking: