Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 31 mei 2023

ATC kaartjes met Indigo van Ciao Bella

 Hallo,

Ik sluit deze maand af met een blog 
waarvoor ik weer eens wat ATC kaartjes gemaakt heb.
Ik heb gewerkt met de lijn Indigo van Ciao Bella,
deze is prachtig blauw van kleur met geel/gouden accenten.


In het A4 blok zitten veel kaartjes en labels,
daar stanste ik drie leuke designs uit met 
de ATC stans van Creative Craft Lab.
En ik knipte plaatjes uit het bijpassende blokje,
daar zitten ontzettend veel leuke knipplaatjes in.


Ik wikkelde goud borduurgaren om het designpapier
en plakte toen het geheel op de basis.
Je kunt nog verrassend veel kwijt op zo'n kaartje.
Het is een set van 3 geworden,
op de achterkant heb ik de bijpassende stempel gebruikt,
daar kun je dan informatie op kwijt.


Ik noemde deze serie van 3; Indigo Bleu.

Hier de close-up close van de 3 kaartjes.
Die ik bewaar om eventueel nog eens te ruilen.

Kaartje 1 van 3

Kaartje 2 van 3

Kaartje 3 van 3

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog
en mocht je ook met deze lijn aan de slag willen,
klik hieronder op de foto's en je komt in 
de webshop van Hobbyvision.

Veel knutselplezier