Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 mei 2023

This is homemade with love

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met zelfgemaakte bloemen.
Van ECD kwam er een nieuwe serie bloemen stansjes uit en twee daarvan 
heb ik gebruikt om deze bloemen te maken.


De bovenste bloemen zijn gemaakt met de 2040.
Het stansen heb ik gedaan uit het soft finish cardstock van ECD.
Dit is lekker stevig, kan je lekker met de tools bewerken en kan je een kleurtje geven met .b.v. inkt.


De bloemen op de foto hierboven heb ik gemaakt met de 2041 van ECD.
Het zijn dezelfde kleuren als de eerste, maar door de belichting zijn ze iets verschillend op de foto
gekomen.. In het midden heb ik nog zwarte meeldraadjes geplakt.


En de bloemen heb ik verwerkt op een dieptekaart, of theaterkaart.
Hiervoor heb ik twee delen cardstock van 15 x 16 cm gesneden. Deze heb ik gerild op 1 cm.
Deze cm heb ik op elkaar geplakt. zodat die 1 cm dubbel is en als zijkant van de kaart dient.
Daarna heb ik de voorkant gerild op 1,5 en 2.5 cm langs alle 4 kanten.
Daarna heb ik er een kruis doorgesneden en de punten naar binnen gevouwen.
Met een kaartje van 12 x 12 cm heb ik de punten vastgeplakt zodat het een soort bakje werd.
Op de achterkant van dit bakje nog eens een stukje cardstock van 12 x 12 cm.


De binnenkant heb ik voorzien van designpapier en een parelsnoer.
De tekst is een sticker uit een boekje van StudioLight.


Het bakje heb ik ook beplakt aan alle kanten.
Het designpapier wat ik hiervoor gebruikte is van ScrapAndMe / Dream a Little.


Hier nog even de bovenkant zodat je het bakje kan zien.


En de voorkant heb ik voorzien van de zelfgemaakte bloemen.
Daaronder nog een stukje cheescloth.

Ik dank je weer voor het langskomen en wens je nog een fijne dag verder,


En deze producten heb ik gebuikt:
    










3 opmerkingen:

Marjeta zei

OMG! Fabulous flowers. Congratulation.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige bloemen! Groetjes Betha

ani321india zei


gk questions answers



Class 7 GK questions


General knowledge for SSC CGL, SSC MTS, SSC CHSL,
UPSC, Railway NTPC, Railway Group D, WBCS, BPSC.