Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 30 mei 2023

FBLive - Lay-out met 49and Market

  Hallo Allemaal

Op 6 mei heb ik een live uitzending mogen geven
in de Facebook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik een Lay-out gemaakt die ik later in mijn JMA Art journal heb geplakt.


Ik heb gewerkt met de producten van 49And MARKET uit de serie Inkwell.
De opbouw kan je zien in de FB live uitzending.

Deze art journal pagina's zijn groter dan mijn A5 kaart,
daarom de pagina eerst de randen bijpassend verwerkt met
Distress Oxide inkt.
Deze inkt heb ik met een brush al cirkelend aangebracht.
Daarna nog wat gespetterd met water en dit afgenomen met een keukenpapier.
Dit geeft een extra leuk effect.


Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.


De gebruikte materialen kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen

Geen opmerkingen: