Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 mei 2023

FBLive - kaart gemaakt met alcohol inkt

  Hallo Allemaal

Op 22 April heb ik een live uitzending mogen geven
in de Facebook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik achtergronden gemaakt met alcohol inkt
en deze verwerkt als kaart.

Ik heb hiervoor iets van vier kleuren alcohol inkt kleuren genomen.
Je gaat werken op speciaal papier dat Yupo heet.
Dit is synthetisch papier.
Voor deze techniek heb ik de Tim Holtz - Air blower gebruikt.
Om het mooi licht te houden heb ik er ook 
Alcohol Blending Solution op gebruikt.

Je doet alcohol inkt en de Blending Solution op je yupo papier 
en dit verspreid je door er lucht op te blazen/knijpen.
Zodra het bijna droog is kan je er ook nog Finnabair Metal flakes op doen.
Ik heb hier de koper kleur gebruikt.

Nog leuk vellum erop gedaan van JMA.
Een bij passend plaatje van 13@rts uit de serie Aurora.
Glitter steentjes en een tekst erop en je hebt weer een leuke kaart.


Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.



De gebruikte materialen kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is mooi geworden ! mooie, deze kleurencombo
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha