Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 29 mei 2023

Zonnebloem

Hallo Allemaal 
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een mooie zonnebloem  van Aall&Create
Leuke achtergrondstempels en een stempel die ik heb geembost.



 Je begint met de kaart helemaal te beinkten met distressoxide
Het mag best door elkaar en over elkaar heen .
Dan wordt het effect alleen maar mooier

Nu hou je de kaart omhoog en spuit je water tegen de kaart aan.
Wel zoveel dat het water mooi naar beneden loopt. 

Nu ga je de kaart heel goed drogen 
Als je er zeker van bent dat de kaart echt goed droog is 
ga je een stempel links boven en rechts onder zetten met
versamark en strooi je er embossingpoeder overheen.
Dit ga je smelten met de heattool.

Nu plaats je de stempel van de zonnebloem mooi in het midden 
en zet je hier en daar achtergrondstempels

De bloem ga je nog een keer stempelen op een ander stuk papier 
en kleurt het in met kleurpotloden of markers 
Daarna knipt het uit 
Als je dit hebt gedaan , plak je de bloem op de afgedrukte bloem op je kaart.

De kaart kun je nog gaan matten op een bijpassende kleur cardstock 
Ik heb hierbij oranje en zwart gekozen. 


Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren 
heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx











Geen opmerkingen: