Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 oktober 2023

Celebrate this day

 Hallo allemaal,

De nieuwe blogchallenge is weer van start gegaan en het thema is dat er geen thema is....hihihi. Alles mag deze keer en daarom ga ik jullie inspireren met een mannenkaart. 


Voor deze kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt en het papier en een maskstencil uit de Studio Light Grunge collectie. 


De mal van Dutch Doobadoo heb ik eerst op zwart en kraft cardstock getekend en uitgeknipt en ook nog een keer uit het designpapier. Zo krijg een 3 laagse kaart.




Vervolgens heb ik met een paper distresser de randjes 'oud' gemaakt. 


Hoewel het designpapier vaak al heel mooi is van zichzelf heb ik er deze keer voor gekozen om een neutraal design te kiezen om het vervolgens met het mask stencil te bewerken en ik heb hierbij de Black Soot van de Distress Ink gebruikt. 


Om de achtergrond nog wat verder aan te kleden, heb ik de stempels uit de Vintage Treasures collectie van Studio Light er bij gepakt en deze her en der gestempeld met de Versafine Clair en dan de kleur Nocturne.


De achtergrond heb ik niet al te druk gemaakt, omdat ik er ook nog plaatjes op wilde verwerken. Eerst heb ik de 3 laagjes van de Dutch Doobadoo mal op elkaar geplakt en voor het stoere effect heb ik bovenaan de kaart het designpapier nog wat ingescheurd. 


In de Vintage Treasures collectie zit ook een hele gave stansmal. Die heb ik uit zwart cardstock gestanst en ik heb ook wat tandwieltjes uit zwart en kraft cardstock gestanst. 

Bij deze Grunge collectie zijn ook hele leuke plaatjes uitgebracht en die heb ik vervolgens samen met de stansjes op de kaart verwerkt. En tot slot heb ik met mijn zwarte posca pen nog wat gespetterd.
Zo heb je vrij eenvoudig een leuke, stoere mannenkaart. 


Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben om ook mee te doen met de blogchallenge. Wil je geen mannenkaart maken, maar iets anders? Dat is natuurlijk helemaal goed. Het thema van deze maand is dat Alles Mag!

De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande afbeeldingen te klikken. 

Heel graag tot een volgende keer!