Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 30 oktober 2023

Paddenstoelen en dennenappels

 Hallo allemaal,

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. Deze keer laat ik een kaartje zien met paddenstoelen en dennenappels.


Om te beginnen heb ik alle paddenstoelen op een A5 vel 200 grams Aquarel papier gestempeld met de Versafine Clair de kleur Nocturne. En deze heb ik ingekleurd met de Inktense potloden van Derwent.


Nadat ik ze gekleurd heb,  heb ik ze uitgeknipt. 


Zoals je welllicht op de foto ziet, lijken het net kerstballen die je in de kestboom kunt hangen. Ik wil jullie graag laten zien dat je ze ook op een herfstkaart kunt verwerken.

Voor de basis heb ik een A6 vel 300 grams Aquarelpapier genomen. Ik heb de 3D embossing folder van Tim Holtz de Woodgrain er bij gepakt en de Distress Ink de kleur Gathered Twigs.

De inkt heb ik op de embossing folder aangebracht, vervolgens mijn vel papier licht vochtig gemaakt in de embossing folder gedaan en door de machine heen gehaald. Dit is dan het effect wat je krijgt.


De Pinecone's uit de Elizabeth Craft Design heb ik uit Soft Finish Cardstock gestanst en deze op kleur gebracht met Distres Ink Vintage Photo en de Gathered Twigs. De takjes heb ik uit het paperpad van Studio Light de Christmas Cottage gestanst. 

De takjes heb ik opgeplakt met lijm en de dennenappels heb ik met foamtape opgeplakt.



Daarna heb ik de paddenstoelen er bij gepakt. Zoals ik al eerder schreef, lijken het kerstballen door de haakjes en klemmetjes die aan de paddenstoel vastzitten. Deze heb ik er af geknipt en vervolgens heb ik ze op de kaart geplakt. 


 Ik had nog wat paddenstoelen over en die heb ik ter afwerking aan de binnenkant van de kaart geplakt.


Zo heb ik mijn kaartje met de paddenstoelen en dennenappels gemaakt. 


Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben. De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de foto's hieronder te klikken.

Heel graag tot een volgende keer!






2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart! en ii heb alles in huis dus kan hem zo namaken, nu nog tijd zien te vinden.