Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 29 oktober 2023

FB LIVE 14 OKT. - DOOSJE MET POP UP DEKSEL

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een patroontje van een doosje.
Dit keer een doosje met een pop up deksel.
Deze had ik al voor de live gemaakt met het gave designpapier en 
plaatjes van CraftOClock - Mists of toolbox town


Op de bovenkant heb ik een halve plastic bol geplakt.


Onder die bol heb ik een plaatje van een vlinder geplakt die met de vleugels wat op staat.


Langs de bol ben ik toen allerlei plaatjes en bloemen gaan plakken.


De zijkant heeft ook de nodige plaatjes gekregen.


De achterkant heb ik aan de rechterkant druk designpapier geplakt.
En aan de linkerkant wat rustiger. Daar wil ik dan wat opschrijven voor de ontvanger.


Ook heb ik er nog diverse metalen elementen tussen geplakt.


De binnenkant heb ik ook voorzien van designpapier.

Wat ik er in ga doen, dat zal denk ik geld zijn en wat lekkers. Ook zouden er nog wel iets van kleine flesjes douchefris in kunnen. Van die kleine verpakkingen die je wel eens ziet om mee te nemen op vakantie. Dus er kan genoeg in ;) 

Natuurlijk heb ik er ook weer een beschreven patroontje bij gemaakt met tekeningen.


Snijd een deel cardstock van 30 x 30 en ril deze op 10 en 20 cm. Draai het een kwartslag en ril op 10 en 20 cm.


Knip de delen weg volgens plaatje. En plak er een bakje van




Snijd cardstock van 22 x 22 en ril deze op 2 cm en 12 cm. Draai het een kwartslag en ril op 2 en 12 cm.

Ril en knip en ril het nu volgens tekening: 

 

Knip het kleine rode lijntje in, en plak dit blokje onder de andere 2 cm stook.

Vouw de driehoeken naar binnen en de plakstroken plak je in de binnenkant van het doosje.

PLAK EEN MAGNEETJE OP HET DOOSJE EN OP DE KLEP.

Of maak er een andere sluiting aan.

Nu kan je het gaan versieren.



En deze heb ik gemaakt tijdens de live uitzending.




En wil je deze uitzending nog een keer bekijken, dan kan je hem hier vinden:

De materialen van de live, die kan je hier vinden:



 







1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend Janet en dank voor de uitleg! Groetjes Betha