Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 5 oktober 2023

Oh deer....

  Hallo allemaal,

De kerst lijkt nog ver weg, maar je kunt nooit vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten maken. Daarom wil ik jullie vandaag inspireren met deze kerstkaart.


Voor de basis heb ik de stans Forest Tree Page van Elizabeth Craft Design uit de Planner Essentials 47 collectie gebruikt. Deze stanst uiteraard ook de gaatjes uit om hem in je planner te stoppen, maar die heb ik er af gesneden, omdat ik er een kaart van wilde maken.


Uit het designpapier Rustic Winter van Elizabeth Craft Design heb ik een basis gesneden. En deze heb ik bewerkt met een stencil en Glitter Paste. Op de foto is het heel lastig te zien, maar er zit een hele leuke glitter in deze pasta.



Achter de uitgestanste pagina heb ik mica geplakt en daarop heb ik foamtape geplakt om zo een schudkaart te kunnen maken. Voor het schudmateriaal heb ik sneeuw van Marianne Design gebruikt en nog wat sterretjes.


Bij de stans van de pagina zitten ook hele leuke rendieren. Die heb ik gestanst uit craft cardstock en ook uit Fluweel Cardstock. Op het eindresultaat heb ik alleen 1 rendiertje gebruikt van Fluweel Cardstock. 


Met een witte posca pen heb ik wat stipjes en wat witte accenten op de rug van het rendier aangebracht.


Ik vond de kaart nog wat saai, dus heb ik rechtsboven nog een poinsettia gemaakt die ik een klein beetje op kleur heb gebracht met Vintage Photo van de Distress Oxide. Uit de Art Journal Special van Devid Roodenburg heb ik de tekst Oh deer.. gestanst uit kraft cardstock en deze vervolgens op een stukje wit cardstock geplakt. Tot slot heb ik nog een plakparel in het hart van de poinsettia geplakt.


Uiteraard heb ik de hele creatie van gesso voorzien langs de randjes voor een winters effect en ik heb met de Posca pen nog gespetterd op de creatie.

Tot slot heb ik de creatie op blauw cardstock uit de Winter's Sparkle collectie van Crafter's Companion geplakt. Als allerlaatste heb ik nog wat kleine parels onderin geplakt. 

Ik hoop jullie met deze kaart geïnspireerd te hebben. De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de onderstaande afbeeldingen te klikken.

Heel graag tot de volgende keer!