Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 oktober 2023

FBlive - Slimline kaart met schudgedeelte

Hallo allemaal,

Deze Slimline kaart heb ik gemaakt 
 met de producten uit de Jenine's Mindful Art collection 
  tijdens de facebook live uitzending op
donderdag 28 September in de  Jenine's Mindful Art - inspiration group op FB.  
Hier ben ik aan de slag gegaan met de Vintage Christmas lijn van JMA. 
Uit het design papier heb ik met de fotoframe uit de Romantic moments serie
de opening gestanst. Hierbij wat stukjes fotostrips laten zitten.
Het schudmatreriaal heb ik zelf samen gesteld met o.a.glas balletjes van Stafil,
shake snow van Marianne Design en Ice Christal van Viva Decor.
 
Ik laat in mijn FBlive zien hoe ik de poinsettia bloem gemaakt heb.
De stukjes fotostrip die ik er dus tussen uit gehaald heb,
gebruik ik onder de bloem.
Ook kaasdoek, takjes en de witte gesso konden niet ontbreken.

Nog wat sneeuw sterren/kristallen uit gestanst met een parelsteentje  erop.
De tekst Merry Christmas gestempeld en witte spetters en toen vond ik hem wel af.

Ter voorbereiding van mijn live had ik al een andere versie gemaakt.
Dat is deze 

Wil je de live nog eens terug zien of heb je hem gemist?
dat kan je hem via deze link terug vinden;

De gebruikte materialen kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen.

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha