Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 2 oktober 2023

Herfstkaart

 Herfstkaart.


Hoi allemaal!

We kunnen eindelijk de herfst kleurtjes terug boven halen. Eerlijk mijn favoriete kleuren. Deze keer een mix van verschillende merken. Heerlijk om tussen je spulletjes te zoeken er is zoveel moois van verschillende merken dus ben ik daarmee aan de slag gegaan.



Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo mal Ivo gebruikt, deze is 2x uit kraft cardstock geknipt. Omdat ik het leuk vind dat je deze kaart ook rechtop zou kunnen zetten. De eerste mat laag komt uit het paperpad van Craftlab Harvest en ook de tweede mat laag heb ik uit hetzelfde paperpad gekozen.
Alles is met een distrees tool bewerkt en de randjes zijn bewerkt met Distress inkt Ground espresso.


Daarna heb ik de Mallen van EDC genomen de Festive hervest. Deze heb ik naar gewoonte uitgestanst uit wit cardstock en ingekleurd met alcohol markers. Super toffe Stans mallen met heel veel mogelijkheden en een leuke grote.


Dan deze leukerd gemaakt met de stansmal van Marianne Design. Om hem wat extra te geven heb ik de trui en sjaal uit vilt gedaan en het hoedje uit nep leder daar had ik nog wat van liggen.


En deze super schattige egeltjes heb ik uit Velvet Cardstock gestanst. Het is supermacht papier en het stanst heel makkelijk. Ik heb wel vloeibare lijm gebruikt om deze in elkaar te zetten, vertrouwde het niet echt.


Voor alles word vast gemaakt word alles gelegd en verlegd, denk dat ik niet alleen ben die soms wel eens moeite heeft om een beslissing te nemen van waar komt wat. Maar deze keer viel het heel goed mee. Het designpapier heb ik toch met inkt wat donkerder gemaakt zodat het iets beter paste.


Alle stansmalletjes zijn in verschillende hoogtes op gekleefd zodat je wat diepte en contrast krijgt. Met een witte Tosca pen de oogjes bijgewerkt. Met een gele Posca pen wat accenten aangebracht. Dan met Nuvo drops en glijterpen hier en daar ook wat accenten aangebracht.


Het egeltje ligt lekker te genieten tussen de blaadjes en heeft een lekker eikeltje gekregen. Vind hem echt geslaagd in dit papier super zacht.


Ja van deze vogelverschrikker hoef je geen schrik te hebben hij is super lief, vond het een leuk accent met het vilt.

Hopelijk heb je met dit kaartje wat inspiratie opgedaan en ga je lekker zoeken tussen je spulletjes en maar je ook een leuke herfst creatie!
Veel knutselplezier!

Heb je interesse in een artikel klik op het fotootje.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Ivo A5 Craft UK - Kraft Card A4 Brown - 50 velStudio Light - Creative Craftlab - Friendz - Paper Pad - Harvest Elizabeth Craft Design - Splendid Season Collectie - Cutting Die - Festive Harvest



Marianne Design - Collectable - Eline's Happy Hedgehog Marianne Design - Collectable - Scarecrow by MarleenCard Deco Essentials - Velvet, Velours, Fluweel en zelfklevend Karton - Neutrals Card Deco Essentials - Velvet, Velours, Fluweel en zelfklevend Karton - Brown/GreyPaper Distresser - Tim HoltzDistress Inkt - Mini - Ground Espresso JeJe Products - Foamtape Mini 1089pcs - 3 x 3 x 1mmArt Glitter Glue - Dries Clear Adhesive 2oz/ 60mlArt Institute Glitter - Ultrafine Metal Tip

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Hele leuke kaart! Groetjes Betha