Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 17 oktober 2023

Merry Christmas

 

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart.
Kerstkaarten maken vind ik altijd leuk om te doen en dan graag diverse soorten en modellen.
Dit keer een slimline maat ( 10.5 x 21 cm )


De basis is een kaart van zilver cardstock in het formaat 10.5 x 21 cm.
Hierop heb ik het geemboste papier geplakt in de maat 10 x 20.5 cm.
De huisjes zijn van chipboard en die heb ik wit gemaakt met gesso.
Vervolgens heb ik wat bomen in het wit gestanst en een strook papier
van 10 cm breed gesneden. Hiervan heb ik diverse "bergen" gescheurd.

Deze bergen heb ik in diverse hoogtes op geplakt met daar tussen de huisjes. 
De kleinste huisjes bovenin en de iets grotere vooraan.

Met een sneeuwpen en wat glitter heb ik de daken nog een randje gegeven.

En zo heb ik er weer een kerstkaart bij.
Ik dank je weer voor het langskomen, en tot de volgende x,


 


 
            














3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooi sneeuwlandschap! Groetjes Betha

dutchess zei

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig!!!!