Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 2 oktober 2023

Demodag 23 oktober 2023

𝗗𝗘𝗠𝗢𝗗𝗔𝗚 𝗜𝗡 𝗥𝗜𝗝𝗦𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗣 𝟳 𝗢𝗞𝗧𝗢𝗕𝗘𝗥 '𝟮𝟯


Op de bovenverdieping van onze winkel vinden aankomende zaterdag diverse demo's plaats. Tafels met inspirerende producten en lieve dames die met plezier en enthousiasme jouw wegwijs maken in diverse producten. Jitske is deze dag ook aanwezig: "Ik ben met heel veel plezier lid van het designteam van Jenine's Mindful Art en vind het ontzettend leuk dat ik weer een demo mag geven op de grote demodag! Ik ga aan de slag met de kerstcollectie, een schitterende collectie waar ik al veel voorbeelden mee heb gemaakt.


Kom je ze bekijken en een gezellig praatje maken? Ik zie, en hoor, je graag op 7 oktober!" Groetjes, Jitske
HobbyVision: Bouwstraat 34, Rijssen [aan de achterkant van de Hema]




 

Geen opmerkingen: