Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 oktober 2023

Forget me not - Loaded envelop

Hallo allemaal,

Ach, wat vond ik dit designpapier toch prachtig.
Het is van Lemon Craft - forget me not Dear diary.


Ik heb er een soort loaden envelop van gemaakt. Maar dan een beetje anders.
Deze envelop is 2 cm dik en 14 cm breed en 10.5 cm hoog.


Toen ik de envelop klaar had, ben ik hem gaan beplakken met designpapier
en gaan vullen met een beetje sisal. Op de voorkant heb ik aan de rechterkant nog een lintje
tussen het designpapier geplakt.


Daarna heb ik er diverse plaatjes in en op  geplakt. Dit weer in diverse hoogtes.
Langs de randjes heb ik nog wat witte gesso gesmeerd.


De achterkant heb ik voorzien van een dubbele kaart van 10.5 x 14 cm.
Op de buitenste kant heb ik ook een lintje geplakt tussen het designpapier.
Zo kan je het kaartje sluiten.

Deze kaart kan niet meer dubbel, dus wil je hem versturen, dan zou ik dat in een brievenbus doosje doen of in een bubbeltjes envelop. Maar zelf ga ik deze kaart gewoon geven bij een feestje.

Ik dank je weer voor het langskomen, en tot snel,






 






1 opmerking:

gerda zei

Zo, dat is een prachtige creatie. Bestaat er een patroontje van de envelop?