Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 23 oktober 2023

MERRY CHRISTMAS

Hallo allemaal,

Wat zijn er toch allemaal leuke kerst lijnen te verkrijgen.
Zo ben ik aan de knutsel geweest met de kerstlijn van Lemon Craft.


De basis is een witte slimline ( 21 x 10,5 cm )
Daarop een lekker druk designpapiertje met de hulstbladeren in formaat 10 x 20,5 cm.
De deur heb ik er wat verhoogd opgeplakt met mijn favoriete foamtape, de blokjes van Vaessen.


Het mannetje en de bladeren komen ook uit het knipvel en de 
kerstrozen, die maakte ik met de nieuwe stans van Elisabeth Craft Design. ( ECD )

Nog even lekker gespetterd met witte verf en her en der wat glitterlijm.
En deze kaart kan bij mijn voorraadje kerstkaarten die we in december weer gaan versturen.

Dank je wel voor het langkomen, en tot snel,