Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 juni 2019

Studio Light Industrial - Letter A



Hoiii leuk dat je weer even komt kijken!
Dit keer eens iets heel anders, ik ben aan de slag gegaan met een letter.


Ik had ergens nog een letter A liggen en dacht daar ga ik eens wat mee doen.
Eerst heb ik hem helemaal zwart gemaakt met gesso. 
Gelukkig is dit altijd zo droog zodat je lekker snel weer verder kunt!


Normaal ben ik wel van de felle kleurtjes maar dit keer eens wat anders.
Bij de  lijn van Studio Light, industrial 3.0, zitten wel hele gave vellen.
Ik heb 2 verschillende uit gekozen en heb dit op elkaar geplakt.



De randen heb ik lekker ruw gemaakt en stukjes ingescheurd, 
zodat het een wat stoerder effect geeft.


Het leuke van deze lijn is, dat ie heel erg uitgebreid is, er is echt van alles bij te krijgen.
Ook is er een boekje met allemaal die cuts, dit is eigenlijk voor kaarten maken er staan ook voorbeeldjes bij, maar ik heb het los gebruikt.

Op de zijkanten heb ik ook hier en daar wat geplakt zodat het een geheel word.


Op de randen heb ik een beestje witte gesso gesmeerd.
Ik ben helemaal weg van de bloemetjes van 9 market, deze zit in meerdere formaten in het zakje. En met een plukje cisal geeft het een speels effect.
De posca pennen zijn onmisbaar en ook dit keer ben ik weer lekker gaan spetteren op mijn letter.

Bedankt het voor kijken!



Studio Light - Industrial 3.0 - Scrappapier SCRAPIN14Studio Light - Industrial 3.0 - Scrappapier SCRAPIN12Studio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN636Studio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN633
49 And Market - Garden Seeds - Sea Breeze




Posca Verfmarker - Extra Fijne Gekalibreerde Punt 0.7 mm - WitSisal - 10 gram - Neutral