Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 23 juni 2019

Beautiful

Hallo allemaal,


Deze keer laat ik jullie een kaart zien gemaakt met de nieuwe mal van DenDennis en het designpapier van AB Studio  Beautiful Things.



Als eerste ben ik begonnen om de mooie plaatjes uit het vel van AB Studio te knippen.




Daarna heb ik de mal van DenDennis overgenomen op Kraft en een keer op het Design papier van Noor Design Love Story.



Daarna heb ik allerlei dingetjes uitgestanst. Een filmrolletje uit kurk, borduurlabel en visnet uit kraft. Het woord beautiful  en de vlinder is uit wit cardstock gestanst en heb ik op kleur gebracht met Sparks Ginger Magic.



Daarna ben ik alles gaan opplakken. Als eerste het gehaakte rondje wat ik links bovenin heb geplakt. Daarboven op de bloemen en takjes met foamtape zodat je er later van alles nog achter kunt stoppen.


Als laatste heb ik die mooie vlinder van Joy erop geplakt. Voor de onderkant heb ik een bloem van NoorDesign uit foam gestanst en op kleur gebracht met Distress Oxide Vitorian Velvet. De takjes zijn van wit cardstock en gekleurd met Distress Oxide Forest Moss en Peeled Paint.



Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en misschien ook zelf gaan maken.




Hieronder staan alle producten die ik heb gebruikt. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk in de webwinkel.

DenDennis - Plastic Shape Mal - Display Clouds Joy! Crafts - Cutting & Embossingmal - Vlinders in vlinder Joy! Crafts - Cutting & Embossing mal - Borduurlabels Kurk - A5 - 1mm dik (5 vel) Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.163  Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN128 Noor! Design - Little Happiness - Filmstrip Noor! Design - Paperpad A4 - Love Story AB Studio - Elements for Cutting - Beautiful things Finnabair Art Alchemy - Acrylic Paint - Sparks - Ginger Magic Distress Oxides Ink Pad - Victorian Velvet Distress Oxides Ink Pad - Peeled PaintDistress Oxides Ink Pad - Forest Moss  Leane Creatief - Flower foam sheets a4 White (10 vel)

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterende kaart! Groetjes Betha