Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 juni 2019

Kleurplaat plantwezens


Hallo creatievelingen!
Hier een nieuwe kleurplaat door mij getekend. Voor jullie om te kleuren met jullie favoriete kleurmiddelen. Houd hem heel knip hem in stukjes, doe ermee wat je wilt. Onderaan zie je de grote versie. Sla hem op en print hem uit. Klik op het volgende logo van HobbyVision om direct naar de shop te gaan waar je diverse kleurmiddelen kan vinden.

 Kleurmiddelen

Ik heb de originele tekening gekleurd met quarelpotloden van Faber-Castell, dat zijn de Albrecht Dürer potloden.


Faber Castell - Albrecht Dürer - Aquarelpotloden
Nadat ik hem had ingekleurd, heb ik een pagina in mijn art journal beplakt met restanten tissue papier en decoupage papier (voordat rice paper bekend werd ;) ). De tekening heb ik uitgeknipt en daar boven op geplakt.


Veel plezier met kleuren!
Groetjes,
Miranda









2 opmerkingen:

Mieke Duckers zei

Hoi Miranda, Dank je wel voor dit leuke ontwerp!! Dit wordt lekker kleuren!!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en dank voor het ontwerp! Groetjes Betha