Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 9 juni 2019

gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Kaartjes met led lampjes, we waren er een tijdje druk mee.
Daar ben ik ook nog een keer weer mee aan de slag geweest en heb er onderstaand kaartje mee gemaakt. Dit keer zitten er drie lampjes in. 



Als basis heb ik een shape art van Dutch Doobadoo gebruikt en deze uit kraft en designpapier gesneden. Daarop nog diverse strookjes kraft met designpapier.


De stans van Noor!Design heb ik vervolgens gebruikt om er lichtjes achter te maken.
Hiervoor heb ik de stans uitgestanst en een mat papiertje er achter geplakt.
In de bloemetjes van de stans heb ik ledjes verwerkt.
Het is even een werkje ,maar zo leuk om te doen.


Duw je dan op het vakje waar de batterij in zit, dan gaan de lampjes branden.
Met nog wat bloemen en een vlinder vond ik het wel oke ;)

En wil je nu weten hoe het werkt met de lampjes in een kaart,
kijk dan nog even ons filmpje terug die we een keer live in onze groep hebben gemaakt.
Je kan het filmpje hier vinden:


Veel kijk plezier,



Lemoncraft - Paper Collection Set 15,2 x 15,2 cm - Gossamer Blue Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Bookmark 3  Clearstamp CraftEmotions - Handletter - Huwelijk (NL) Noor! Design - Blauwe mal - Cirkel Vlinder + Bloemen

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha