Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 juni 2019

Mixed Media Art Journal met Cindy



Hoi allemaal 😃
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie van inspiratie te voor zien hier op het blog.
Dit keer een bijzondere art journal spread.
Ik heb echt in geen tijden meer in mijn journal gewerkt en ik moest dan ook best even een drempel over maar ben erg blij met het resultaat.


Wat 'm bijzonder maakt is de gedachte erachter.
Vandaag zijn Nicky en ik acht jaar samen 😄 Vandaar een ode aan de liefde 💖.
De tekst vond ik zo mooi dat ik deze wel moest gebruiken.




Ik heb vooral gewerkt met FolkArt en Finnabair verf en Lindy's Gang Squirts. 
De tekst maakte ik met de Dymo lettertang.
Ik vind de sequin mix van Lilac Lane altijd geweldig, zeker voor in een journal, echt een mooie finishing touch 💖.

Voor een complete lijst met materialen scroll je even door naar het einde van deze post.


Super leuk dat je weer even langs kwam 💖