Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 10 juni 2019

Zeemeerminnen

Hoi allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de leuke zeemeerminnen mal van Marianne Design. Heel lang riep ik: Ik ga echt niet met zulke mallen wat maken. Tot deze in de winkel kwam. Die kon ik toch niet laten liggen. En dus gingen er 2 soorten mallen en een paperpad mee naar huis.

Samen met een mal van Dutch Doobadoo moest het een leuke aparte creatie worden. Ik heb er voor gekozen om er een soort kijkdoosje van te maken.


Achter het venster in het midden van  de mal heb ik een doosje met schudmateriaal gemaakt. Hierin heb ik wat pailettejes gedaan. Binnenin het doosje heb ik een zeemeermin, een schildpad en wat waterplaantjes gemaakt.

Op de voorkant heb ik een andere zeemeermin gemaakt. Deze 2 horen in dezelfde set. Achter de schildpad zit een wobbel. Hiermee kan je schilpad wat heen en weer wobbelen.
De voorkant van de kaart kan je naar links en rechts bewegen. Zo heb je elke keer een andere achtergrond.

Dit was mijn creatie voor deze keer. Hopelijk heb ik weer voor wat inspiratie bezorgd.









1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kijkdooskaart! Groetjes Betha