Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 18 juni 2019

so simple, so beautful

Hallo allemaal,

Soms zie je iets voorbij komen, dat je denkt, hmmm, zoiets wil ik ook eens maken.
Een tag met mixed media en een ingekleurde stempel afdruk.

Toen ik de prachtige stempel van Studio Light zag, dacht ik meteen weer aan zo`n label en dat die stempel daar wel heel geschikt voor was ;)


Dus, ik ben er maar mee begonnen.
Eerst heb ik lekker een avondje gekleurd aan de stempel. Die heb ik gestempeld met Versamark inkt en voorzien van witte embossingpoeder. Daarna verhit met de heattool en ingekleurd met
de Zig markers. Na het kleuren heb ik hem uitgeknipt en even aan de kant gelegd.


De volgende avond ben ik aan de tag begonnen.
Hiervoor heb ik een stukje cardboard ( 2 mm ) gesneden op 10 x 20 cm. Daar heb ik schuine hoekjes aan gesneden en ben hem in de witte crackle paint gaan zetten.
Vervolgens ben ik lekker gaan koffie drinken whahah. want ik wilde de crackle paint aan de lucht laten drogen. Zo krijgt het de mooiste "scheurtjes"

Na de koffie was het droog en heb het met een mask van Dutch Doobadoo en structuurpasta voorzien van een structuurtje. ( links onder ) Dit heb ik wel even met een heattool droog gemaakt.
Daarna heb ik er met lindy`s spray er diverse kleurtjes op gesprayd en laten drogen.

ondertussen heb ik een stook ribbelkarton gescheurd en voorzien van wat kleur met lindy`s 
daarna nog met witte gesso de kleur wat afgedekt.

De strook ribbelkarton heb ik op de tag geplakt en daar om heen touw gewikkeld.

Toen mocht de ingekleurde bloem erop en heb ik er nog wat vlinders bij geplakt.

Als laatste nog wat crystal drops, wat gespetterd met een witte posca pen en een paar kleine
tekst stickertjes van Tim Holtz.

Langs de randjes heb ik nog wat icing paste white gold aangebracht 
en toen was de tag naar mijn idee wel vol genoeg ;)




Finnabair Icing Paste - White Gold Vreugde!  Knutselen - Gegolfd (Ribbel) Karton A4 - Fijn  Studio Light - Clearstamp Essentials A6 - STAMPSL378 ZIG - Schone kleuren - Echte borstel - Grijze tint WOW! Embossingpoeder - Large 160 ml - Opaque Bright White Super Fine Vaessen Creative - Embossing heat tool - 2 positionsLindys Stamp Gang - Starburst Spray - Bling-Y Blonde Tim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5"X8.5" - Small TalkDutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Doodle CirkelsDutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250mlDutch Doobadoo - Gesso White 250 mlVaessen Creative - Kraft board 2mm - A4 - 3 vel