Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 juni 2019

Creativity en ijsvogels


Hallo allemaal,

Misschien heb je deze kaart al op Facebook gezien maar ik zal hier nog even vertellen hoe ik deze gemaakt heb. We kregen in de winkel een hele mooie stelling met het merk Cadence. Hier hebben we nu hele mooie verf, inkt, pasta`s enz van. 
Tja, daar moest ik natuurlijk ook iets van meenemen om uit te proberen.  

Zo ben ik begonnen met de shimmers en inkt spray.
Hiervoor heb ik mijn gelliplate weer voor de dag gehaald en heb daar de inkt spray en de shimmer spray op gedaan. Met een brayer ( rubberen roller ) heb ik de inkt uitgerold over de gelliplate.
Daar heb ik een stuk ProSilk Card van CrafEmotions op gelegd, goed aangeduwd en het papier er weer af gehaald. Ik was verrast over de mooie kleuren en glans van de shimmer :) 

Daarna ben ik het verder gaan opbouwen.
Allereerst heb ik het ricepaper met de ijsvogels erop geplakt met liquitex matte gel.
Ook in de linker boven en onderhoek heb ik stukjes ricepaper geplakt. Dat zijn die kleine stukjes die lijken op een touwtje door gaatjes.
Het geheel heb ik goed gedroogd en ben verder gegaan met stempels.
Hiervoor heb ik diverse kleuren Archival inkt gebruikt en diverse stempels van StudioLight.

Daarna heb ik een mask van Dutch Doobadoo gebruikt om er met icing paste mooie goudkleuring stipjes op te maken. Omdat de stipjes erg klein zijn, heb ik een beetje icing paste op een sheet gedaan en met mijn vingers het door de mask gewreven.  Dit werkte voor mij net iets nauwkeuriger als met een pallet mesje.

Als allerlaatste heb ik met gouden Midas inkt de hoekjes beinkt en heb het geheel op een witte kaart en vervolgens op een blauwe kaart geplakt.

Hier nog even een foto van de inkt, dan kan je misschien zien hoe mooi het glanst.


Ik hoop dat dit weer wat inspiratie geeft, en ik kan vertellen dat dit toch erg leuk is om te doen ;) 




Crafter`s Companion Ink - Midas Metallic Ink - Gold Cadence - Mix Media Shimmer Metallic Spray - Groen Cadence - Mix Media Shimmer Metallic Spray - Licht groen Cadence - Mix Media Inkt Spray - Groen Gelpers drukplaat - rechthoek - 20,3x25,4cm (8x10inch) Speedball Brayer 4" Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Blobs  Finnabair Icing Paste - Fire Ruby Ciao Bella - Rijstpapier A4 - Diario di bordo Liquitex - Ultra Matte Gel Medium  Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL343 Ranger - Archival inkt - Sepia Ranger - Archival Inkt - Garden Patina  Ranger - Archival Ink Cleaner 2ozFlorence Cardstock - Texture 12x12" - Spa 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Anneli Jäätteenmäki zei

Hallo, mijn naam is Anne Marieke, ik kom uit Amsterdam, maar ik woon met mijn man in Waterton Lakes National Park, Canada. Woorden kunnen niet verklaren hoe opgewonden ik ben voor het herstel van mijn gebroken huwelijk en nu is mijn man volledig terug nadat hij mij en onze kinderen aan een andere vrouw heeft nagelaten. We zijn al vijfentwintig jaar getrouwd en tijdens ons huwelijk hebben we een aantal strijdpogingen doorstaan ​​totdat hij uiteindelijk met onze kinderen vertrok en naar Melbourne verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Alle contactmiddelen geblokkeerd, waardoor communicatie ongeldig is. Ik voelde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen voor mijn kinderen sterk te zijn, maar ik kon de pijnen die mijn hart plaagden niet beheersen, ik was verteerd door verdriet en pijn omdat ik echt van hem hield. Ik denk elke dag en nacht aan hem en vind altijd dat hij bij me terug moet komen, ik werd letterlijk gek en had een goddelijke interventie nodig, dus vertelde ik al mijn problemen aan een vriend of de mijne die soortgelijke uitdagingen had. Ze leidde me naar een zeer krachtige man genaamd Doctor osagiede. Ze zei dat hij de enige reden was voor geluk waar ze tot op heden van genoot. Dr. osagiede kan helpen bij het herstellen van verbroken relaties, ze zei dat ik het moest berechten. Ik nam contact met hem op via zijn e-mailadres doctorosagiede75@gmail.com en hij gaf me instructies over wat ik moest doen en toen deed ik het, dus hij deed een liefde voor mij. Tot mijn grote verrassing belde mijn man na drie weken en zei dat ik hem net zo veel miste als de kinderen, ik was zo verrast, mijn hart was vervuld van vreugde en opwinding en ik maakte grond om mijn tranen te verduisteren. Hij verontschuldigde zich voor zijn fout en verontschuldigde zich voor de pijn die hij me en de kinderen had aangedaan. Dat is de manier waarop hij met veel liefde en vreugde naar ons terugkeerde en vanaf die dag was ons huwelijk sterker dan daarvoor. Dankzij Drosagiede is hij zeer krachtig, dus besloot ik mijn verhaal te delen vanwege die vrouwen en mannen. wie heeft ervaren wat er is gebeurd. Ik wil dat je weet dat er een oplossing is. Drosagiede is de oplossing, een echte en krachtige gieter die lange tijd heeft gebeden om vrouwen en kinderen te helpen in tijden van pijn. En heeft ook spreuken om HIV, kanker, enz. Te genezen. GOED GELUK.