Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 1 oktober 2021

Challenge 112 - zee/strand - Tiets

Hallo allemaal,

Onze blog challenge strand/zee is afgelopen en ik wil jullie mijn voorbeeld nog even laten zien.
 Ik heb een soort shadowbox gemaakt in een slimline model. Deze was bedacht door iemand van mijn team (Christa) en ik vond hem zo gaaf, dat ik hem ook wilde maken en tja zee/strand is naast kerst mijn favoriete thema om in te werken..dus de keus was niet zo moeilijk!

Het papier wat ik gebruikt heb is van Craft O'Clock -  Ocean Deep. 



Ik heb eerst zoveel mogelijk knip elementjes uitgeknipt zodat ik lekker kon schuiven en kijken hoe ik het tafereeltje erin wilde verwerken.
Ik kwam toch wat ruimte te kort, dus heb ik met ijsstokjes een bodem gemaakt die iets naar voren uitsteekt, zodat ik daar wat schelpjes etc. op kon verwerken.



Aan de zijkant heb ik een zeepaardje geplakt.




Hier kun je duidelijk de ijsstokjes zien en wat ik er zoal op verwerkt heb.


Nog even een schuine foto zodat je de diepte van het geheel kunt zien!
Hieronder zal ik de linken zetten zodat je met 1 klik op het artikel in de shop komt.
Bedankt voor het kijken en lezen weer!