Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 1 juni 2023

Parfum-cadeaudoosje

 Hallo allemaal,

De meesten van jullie weten denk ik wel dat Ellie uit het DT-team hier mijn moeder is en met zo'n creatieve moeder kun je natuurlijk niet met lege handen aankomen op haar verjaardag. Ik wilde iets origineels maken voor haar en even iets anders dan een kaartje en kwam na wat inspiratie zoeken op dit idee: een parfumdoosje waar haar favoriete kersenbonbons in passen. Eigenlijk heb je weinig nodig voor dit cadeautje: metallic papier in goud, leuk designpapier en wat rhinestones voor de afwerking. Het was even passen en meten welke verhoudingen ik zou gebruiken, maar dit is het resultaat geworden:

De banner zat bij het leuke papiersetje in en op het lege witte vlak heb ik alleen nog een extra felicitatiestempel gestempeld. Hier en daar wat rhinestones geplakt. De rand is een mooie mal van Marianne Design en door de stiksteekjes geeft het net iets extra's aan je creatie dan een handgesneden rechte strook. Het designpapier heb ik gemat met goudkleurig papier, wat het flesje een chique uitstraling geeft wat bij parfum hoort.

Hier zie je het doosje open met een deel van de inhoud (12 kersenbonbons). Met een notch punch pons heb ik een inkeping ingemaakt, zodat je het doosje gemakkelijker kunt openen.

Ik ga hier ook een mannenvariant van maken voor Vaderdag en daar zal ik ook een blogpost van maken met een beschrijving van hoe dit doosje te maken met de maten erbij. Door herstel van longontsteking is het helaas nog niet gelukt om de digi-workshop bij dit bericht al klaar te hebben, maar wat in het vat zit, verzuurd niet! Binnenkort meer dus...

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgend blogbericht! 
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen staan eronder: als je op het plaatje klikt, kom je direct op de pagina van het product in de webshop.

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en mooi !
grtjs, martina