Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 29 september 2023

Demodag 7 oktober

 𝗗𝗘𝗠𝗢𝗗𝗔𝗚 𝗜𝗡 𝗥𝗜𝗝𝗦𝗦𝗘𝗡 𝗢𝗣 𝟳 𝗢𝗞𝗧𝗢𝗕𝗘𝗥 '𝟮𝟯


Op deze demodag zul je even mee kunnen spieken bij Mia de Rouw. Zij gaat je laten zien hoe zij die prachtige crêpe papier bloemen gaat maken:
"Ik ben Mia de Rouw-Abbenhuis, getrouwd en woon in Arnhem. Ik heb twee kinderen en vier kleinkinderen. Creatief zijn doe ik al jaren, maar sinds twee jaar maak ik bloemen van crêpe papier. En nu heeft HobbyVision mij gevraagd voor de Demodag van 7 oktober. Dat vind ik geweldig, zo kan ik jullie laten zien hoe je de bloemen maakt.


Ik hoop jou op 7 oktober te zien aan mijn tafel!"
Groetjes, Mia de Rouw
HobbyVision: Bouwstraat 34, Rijssen
[de demo's zullen plaatsvinden op de bovenverdieping]









Geen opmerkingen: