Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 september 2023

FBLive -JMA Demodag Vintage Christmas

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze kaart.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de nieuwe 
kerst serie - Vintage Christmas
 van Jenine's Mindful Art Collection.

  Deze FB live heb ik op 16 september gegeven.



Voor deze kaart heb ik 200 grams watercolor paper genomen.
(afmeting 14x14cm) 
Hierop verschillende kleuren Distress Oxide inkt verwerkt
door verschillende technieken toe te passen.
Wat je kan zien in mijn FB live uitzending.
Eén techniek verraad zich al (hihi) en dat is met de mask stencil.

Daarna nog wat gestempeld.
Plaatjes uit de Die cut block genomen en verhoogd opgeplakt.
O ja ik heb ook nog een Border stans gebruikt.
De rechte rand heb ik weg geknipt 
zodat je alleen de ijssterren over houdt.
Hierop nog wat plakparels.
Nog ijskristallen uit gestanst uit craft karton.
Gemat op blauw en zwart karton.

Wil je de live nog eens terug zien of heb je hem gemist?
dat kan via deze link;



De gebruikte materialen kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooi kaartje met veel details,
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Anita van Merode zei

Dankjewel Martina en Betha.
Groetjes Anita