Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 september 2023

X-mas Candy

 Hallo allemaal,

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. In de groep loopt de challenge 12 months of Christmas en het thema van augustus was Candy. 

In dit bericht leg ik uit hoe ik het thema op mijn kaartje heb verwerkt. 


Om te beginnen heb ik de basis gestanst uit designpapier Christmas Treasure van Craft O’Clock. Vervolgens heb ik uit het paperpad Christmas Cottage van Studio Light de takjes gestanst. Deze heb ik op elkaar geplakt.


Vervolgens heb ik de tekst met Versamark gestempeld en ge-embost met de Embossing poeder van Izink, de kleur Relief Gold extra fine.

Door de jaren verzamelen we allemaal wel knipplaatjes die we overhouden en niet weggooien. Ik ben dus door mijn restjesbak gegaan en vond daarin nog allerlei leuke plaatjes die heel bruikbaar zijn voor deze kaart. 



Het geheel heb ik vervolgens op een dubbele kaart van kraft geplakt die ik op maat gesneden heb. Ter afwerking heb ik nog een leuke sticker aan de binnenkant van de kaart gepakt uit de 49 and Market collectie.


Ik hoop jullie met deze kerstkaart weer geïnspireerd te hebben. 


Leuk dat je dit blogbericht hebt gelezen.
De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de foto’s hieronder te klikken.

Tot de volgende keer!










Geen opmerkingen: