Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 11 september 2023

For You

 Hallo allemaal,

Deze keer wil ik jullie inspireren met een bloemenkaart. 


Hiervoor heb ik de Dimensional Clear Stamp van Craft Emotions gebruikt. Om te beginnen heb ik deze op 200 grams watercolour Florence Aquarelpapier gestempeld met Versafine Clair. Voor een voller boeket heb ik ook met maskeerpapier gewerkt. 

De bloemen heb ik ingekleurd met de Derwent Graphitint aquarelverf en ook de Graphitint potloden heb ik hierbij gebruikt.



Om de bloemen op een kaart te verwerken, heb ik ze uitgeknipt. Om ook alle kleine tussenstukjes eruit te halen heb ik gebruik gemaakt van het penmesje van Olba. Dit is hier echt heel ideaal voor, omdat het puntje echt heel fijntjes en scherp is. 



Toen ik de bloemen uitgeknipt had, ontstond het idee om ze in een soort vaas te zetten. Hiervoor heb ik de stans uit de Planner Essentials set Art Party van Elisabeth Craft Designs gebruikt. Die heb ik uit wit cardstock gestanst.


Voor de basis van de kaart heb ik een 3D Embossing Folder van Crafters' Companion de Fairy Garden collectie. 


Deze heb ik op kleur gebracht met diverse kleuren van de Distress Ink en de Distress Oxides.


De basis is nu klaar en tijd dus voor de opbouw van de kaart. Van de vaas heb ik nog een shaker gemaakt. Bij de stempel zitten ook kleine tekstjes en die heb ik op een bannertje gestempeld en met een nietje vastgemaakt. 

Ik hoop jullie met deze kaart geïnspireerd te hebben. De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande afbeeldingen te klikken.

Tot de volgende keer!