Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 28 september 2023

FBLive - Art journal pagina's met JMA Rice paper

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Art journal pagina's.
Deze heb ik gemaakt met de producten van Cadence
en het Rice paper van Jenine's Mindful Art Collection.
Dit is al een oudje maar nog steeds volop te verkrijgen
en erg mooi.
  Deze gemaakt tijdens de facebook live uitzending op
donderdag 17 augustus.


Het Rice paper wat ik hier gebruikt heb is echt een oudje
maar nog steeds verkrijgbaar bij HobbyVision.
Ik vind hem nog steeds erg leuk en mooi.

Ik maak de randjes wat nat wat ik wil gaan gebruiken
en scheur hier langs af.
Dit plak ik op met Gel medium.

Daarna op kleur gebracht met verschillende Cadence Hybride acryl verf.
Dit doe ik al deppend met een sponsje.

Glitter verf met een Mask stencil aangebracht.
Nog wat gestempeld en wat plaatjes uit een Die cut block.
Een leuke tekst erop.
De randen bewerkt met Cadence Distress paste.
Op deze manier heb je weer leuke pagina's in je Art Jounral.



Wil je de live nog eens terug zien of heb je hem gemist?
dat kan via deze link;


De gebruikte materialen kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen

Geen opmerkingen: