Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 16 september 2023

FB live - herfstkaart met lampjes

Hallo allemaal,

Ook hier laat ik nog even de herfstkaart zien met de lampjes er in.
Deze maakte ik op 6 September in een live uitzending.


De basis is gemaakt met een stans van StudioLight.
Daar achter heb ik accetate van de JMA collectie geplakt.
Tijdens de live vond ik het toch ook wel leuk om er een schudkaart van te maken
en zo werden de plannen een beetje anders hihihi..


Hier zie je het mechanisme aan de achterkant van de kaart.


En zo kan je de kaart laten staan.


Als het wat donkerder wordt, dan kan je de lampjes ook goed zien.

En zoals ik tijdens de live liet zien, heb ik deze ook gemaakt in een blauwe uitvoering.
Hierbij heb ik gewerkt met designpapier van Art of Alchemy - frosty colors. 


De plaatjes die heb ik ooit eens bij een bestelling gekregen.


Deze kaart blijft staan tegen een strik aan.


En zo zie je de lampjes branden.
En mocht de batterij leeg zijn, dan kan je hem zo vervangen.

Wil je nu graag ook deze kaart maken, of de live nog eens terug zien, klik dan op onderstaande afbeelding: 

            

De materialen van de kaart, die kan je vinden, door op de blauwe link te klikken:


Ik dank je weer voor het langskomen, en graag tot de volgende post,