Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 december 2015

25 december

Hallo allemaal,

Het is vandaag 27 december, de Kerstdagen zijn alweer achter de rug. Ik hoop dat je fijne dagen gehad hebt. Deze dagen zijn echt voor mijn gezin en heb dus niet gefreubeld. Het was wel afkicken hoor hihi. Maar we hebben het zo gezellig gehad met de vele spelletjes die we hebben gedaan. Dat was echt genieten!! 

Maar natuurlijk heb ik nog wel een kaart voor jullie gemaakt vandaag. Het is nog een beetje kerst vandaag, dus is het een kerstkaart geworden.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Square gebruikt. Hij zal vanaf 5 januari in de winkels liggen en is natuurlijk al te pre-orderen bij HobbyVision. Ik vind hem echt zo gaaf!! De grootste maat heb ik overgenomen uit lichtblauw papicolor, daarna een maatje kleiner uit wit papicolor en nog een maatje kleiner uit donkergrijs cardstock en dan nog een maatje kleiner uit Noor! Design designpapier.



De cijfers die ik gebruikt heb, komen ook uit een nieuw Dutch Doobadoo Stencil Art Numbers 2. Ook deze is al te pre-orderen. Ik heb de basis overgenomen uit wit cardstock en gemat met grijs cardstock. Deze 2 delen op elkaar geplakt.


Ik had niet zoveel tijd om te kleuren. Dus heb ik een kant-en-klaar plaatje gebruikt van The HobbyHouse, Let it Snow, HHWS007. (Op dit moment is hij niet voorradig, maar Jenine kan hem altijd voor je bestellen.)  Altijd handig als je geen zin of tijd hebt. Of als kleuren niet je ding is. Ik heb het plaatje op maat gesneden van de binnenmaat van de blauwe Noor! Designmal. De tekst December komt ook uit een set van Noor! Design  met alle maanden van het jaar. 


En natuurlijk horen er ook bloemetjes bij. En bij bloemetjes horen blaadjes.  Die komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art vellen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor.

Dan was dit mijn laatste blogpost voor dit jaar. Ik wens je nog een hele prettige jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016!! Tot volgend jaar!!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn natuurlijk te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square  PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Stencil Art - Numbers 2  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Joy! Crafts - Noor! Design Ovaal Franse Lelie  Noor! Design - Cutting mal - Sending Messages - Through the Year  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  


Joy! Crafts - PaperBloc - Winter  


2 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Wauwwww Monique,schit-te-rend !!!!!!!
xx Wilma

Joke zei

Heel erg mooi gedaan.
groetjes Joke