Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 1 december 2015

Merry Christmas & Happy New Year !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer december ... jemig, wat gaat de tijd toch snel hè.

Nog een paar weekjes en dan is het Kerst, dus ..... heb ik maar weer een kerstcreatie gemaakt :)


Ik heb de geweldige Card art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, normaal snijd je hem 1 keer uit, maar ik heb dit 2 keer gedaan, zo heb je lekker veel ruimte om er van alles op te plakken :)
En ja .... ik heb er altijd 2 aan, anders krijg je alsnog een koude hand .... lolllll ...

Het papier is van Noor! Design, prachtige kleuren in paars tinten en blauw/groen tinten.

De wanten heb ik 2 x gesneden uit wit karton, deze vervolgens met design papier bekleed.


Tussen de 2 wanten heb ik de grote sneeuwvlok van Noor! Design geschoven.
Deze heb ik uit glitter papier van Joy! Crafts gestanst, je ziet het niet goed op de foto, maar het glanst echt heel mooi en het is heel stevig karton wat geweldig mooi stanst.


Het afdrukje is van Magnolia, ik heb haar ingekleurd met Sennelier.
Rondom het stempeltje heb ik witte Enamel Frantage gebruikt.

Het plaatje heb ik gemat op de mooie rechthoek frame van Noor! Design,


Links onder het plaatje heb ik het sleetje en de kadootjes van Noor! Design gedaan.
De strikjes zijn weer van glitterkarton gemaakt.


Aan de rechterkant heb ik sterren van Crealies gebruikt, ook dit weer van glitterkarton.
Dit zijn hele mooie kleine stansjes die je zo even tussen je design papier schuift.

Natuurlijk heb ik ook weer een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt, hierop heb ik witte Gesso gesmeerd ;)

De takjes onder het bloementoefje zijn van Leane Creatief.


Aan de bovenkant van het afdrukje heb ik het papieren kleedje van Noor! Design geschoven.

Verder heb ik een tekst gestempeld met Versamark en witte embossing poeder.

Ter versiering nog een paar witte bolletjes, een kantje, een stukje verbandgaas en wat roosjes.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !





Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Wanten   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rondNoor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Presents 1    Noor! Design - Paperbloc - 30 x 30 cm - Happy Holidays  Noor! Design - Clear stamps - Banner text    Stansmal - LeCrea Lea’bilitie® - holly leave, pine branches   Stansmal - Crealies - Decorette no 13 - Sterren in elkaar   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Joy! Crafts - Papierset A4 - glitter witDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky White   Rayher - Organzalint wit - 25mm