Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 10 december 2015

Jingle Bells

Hallo allemaal,

Ohhhh ........ wat ben ik toch een muts soms. Vergeet ik toch helemaal een kaart hier te posten. Sorry dames. Ik had gelukkig nog een kaart achter de hand, dussss gauw maar plaatsen vandaag hihi.

Voor de basis van deze kerstkaart heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Wanten gebruikt. 


De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna gemat met Kerst designpapier van Authentique. Christmastime. Ik zag dat dit papier niet in de winkel ligt. Maar als je Jenine even ernaar vraagt, kan ze het zeker voor je bestellen. Onderaan de want heb ik gemat met donkerrood papier van Papicolor. De witte lijntjes heb ik met witte inkt gemaakt.


Het plaatje komt uit een blokje van Noor! Design. Achter het plaatje heb ik nog een Noor! mal geplakt. Ook deze is gestanst uit designpapier van Authentique.  Op het plaatje zie je de tekst Jingle Bells. Deze komt van de Dutch Doobadoo Paper Art Kraft Christmas. Ook heb ik nog schuin achter het plaatje een stuk Ribbelkarton geplakt. 


Naast het plaatje nog een ijskristal van Noor! geplakt met Dutch Doobadoo Kraft Art bladeren. 



Hopend op een witte kerst, heb ik alvast de slee tevoorschijn gehaald hihi. Op de slee heb ik de Dutch Doobadoo Cardboard muts geplakt. Op dit vel cardboard zitten ook wanten. Die zie je linksonder op de kaart. Op de muts en want heb ik nog foamball clay van CraftEmotions geplakt. Een lintje met balletjs erop en zo heb je weer een leuke kerstkaart. 



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een hele fijne dag!

Tot de volgende keer!

Liefs,




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.


Dutch Doobadoo - Kraft Art A5 - Christmas  Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Wanten  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Hats and gloves  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2  Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter  Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 3 60 mm stencil 


Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh  Paperbloc - Paper & Pictures - Merry Christmas  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn  Stempelinkt - Brilliance - Dew Drop Moonlight White  Lint - Bolletjesband klein - Ecru

Geen opmerkingen: