Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 december 2015

Sweet Winter Season !!!!

Goedemorgen allemaal !!!!

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien die ik voor het HobbyVision Design Team blog gemaakt heb.


Ik ben deze keer met een MDF pakket van Sudio Light bezig geweest, Sweet Winter Season.

Deze set bestaat uit 3 verschillende MDF figuren, een dubbelzijdig design papier en een uitdrukvel.
Op het uitdrukvel zitten 3 verschillende patronen, deze kun je in 3D opbouwen.

Ik heb eerst de zijkanten van het MDF bewerkt met witte gesso.
Hierna heb ik het MDF uitgetekend op design papier, vervolgens uitgeknipt en opgeplakt.
Hierna heb ik de randen bijgeschuurd met een kartonnen nagelvijl.


Op de kerstboom heb ik 2 sneeuwvlokken van Noor! Design gedaan.
Onder het plaatje heb ik nog een stukje witte tule geplakt.


In het midden heb ik de ster gehangen.
Hierop heb ik de sterrenrand van Noor! Design gebruikt en hier een paar plakparels op verwerkt.


Alslaatste heb ik de ovale kerstbal gebruikt.
Hierop de hele grote sneeuwvlok van Noor! Design.

De tekst staat bovenaan de stansvel, deze heb ik uitgeknipt en onder het plaatje geschoven.

Deze 3 MDF figuren heb ik door middel van een stukje satijnen lint met elkaar verbonden.

Alle Noor! stansen zijn gemaakt uit glitterkarton van Joy! Crafts.

Zo heb je een schitterende kerst-/winterhanger :)

Het is echt super leuk en niet moeilijk !!!

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe, geniet er van !!!
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!






De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


MDF Pakket Studio Light - Sweet Winter Season - Bunting   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 3 60 mm stencil   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil  Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars Joy! Crafts - Papierset A4 - glitter wit  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Tule 3   






1 opmerking:

Original handmade by Janneke zei

Wat een gave hanger heb je gemaakt Astrid!!
Ik wens jou en het DT hele fijne feestdagen en een mooi, gezond en creatief 2016.

Liefs Janneke