Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 22 december 2015

Merry Little Christmas!

Goedemorgen allemaal !!

Ik heb maar weer even snel een sneeuwglobe gemaakt :)

Een tijdje geleden was dit ook een workshop bij HobbyVision en ja ... had toen wel een voorbeeld gemaakt, maar die is helaas stuk gegaan.

Daarom maar even een andere gemaakt !!


De sneeuwglobe is een card art mal van Dutch Doobadoo.

Ik heb hierbij het schitterende Pion papier "Silent Night" gebruikt.
De afbeelding met de engel met trompet paste precies achter de bol.

Nadat ik dit op de bol geplakt had, heb ik in het midden ijskristal gelegd.
Hierop een losse cirkel van kraft karton met hierachter mica geplakt, deze heb ik bevestigd met dikke dubbelzijdige tape.
Zo heb je een schudkaart.

Daarna kun je de kaart naar eigen wens versieren.

Aan de bovenkant heb ik de 3 losse sneeuwvlokken van Noor! Design gebruikt.


Rechts heb ik een klimop takje van Creative Expressions geplakt, hierop het engeltje van Noor! Design en vervolgens een paar takjes en hulstbladeren van Leane Creatief.


Aan de linkerkant heb ik een bloementoefje gemaakt met daaronder de Happy Holidays Swirl van Noor! Design.
Hierbij heb ik nog een tekststempel van Noor! Design gebruikt.

Aan de onderkant van de bol heb ik een stukje kant verwerkt.

Op de bodem heb ik nog het woordje December geplakt, ook deze is van Noor! Design.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje, nog een hele fijne zondag toegewenst en tot de volgende keer !!






   Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Happy Holidays - Swirl   Joy! Crafts - Clearstamps Happy Holidays Dear Santa   Noor! Design -  Vintage Flourishes - Engel met trompet   Noor! Design - Cutting mal - Sending Messages - Through the Year   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 3 60 mm stencil   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil   Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Trailing IvyStansmal - LeCrea Lea’bilitie® - holly leave, pine branches      Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuwJoy! Crafts - Transparante sheets A4   Scrapvel PION Design - Silent Night - Nativity Scene   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.