Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 december 2015

Mannen kaart!

Hallo allemaal !!!

Is iedereen al in de stress voor de kerstdrukte ???
Ikke niet hoor hahaha, ik houd me lekker rustig :D

Maar .... ik zit wel met oud- en nieuw met 2 verjaardagen.
Oudjaarsdag is mijn vader jarig en nieuwjaarsdag mijn man.
Dus ja .... dan maar ff snel een mannenkaart maken en hoe makkelijk kan dat met de prachtige Studio Light blok Industrial.
Hier kun je 6 luxe kaarten uit maken.


Je kunt de kaart zelf indelen, maar ik heb het voorbeeld een beetje aangehouden en heb het aangevuld met de gears van Noor! Design.

Deze heb ik voorzien van Enamel Frantage.

Nog een paar kleine gears van Tim Holt erop en dan is je kaart al klaar.

Het mooie van deze blokken, je hoeft helemaal niks te knippen.
Dus ook voor mensen met reumahanden is dit zeer goed te doen.

Het zijn allemaal uitdrukvellen !!

Dit is alvast de kaart voor mijn vader geworden, aan de linkerkant kun je zien dat hij 81 jaar wordt !!

Zo .... dit was het weer even voor vandaag :)


Oh ... enneh .... vergeet niet dat er vanavond een Scrap en chat is, dus doe gezellig mee op Facebook in de HobbyVision groep !!!


De benodigdheden kun je HIER vinden.

Ben je nog niet lid van deze groep, meld je dan snel aan en doe gezellig mee !!!


Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!







Studio Light - Kaartpakket Luxe gestansde kaarten - Industrial 04Noor! Design - Cutting stencil - Rand GearsNoor! Design - Cutting stencil - Gears 4stNoor! Design - Clear stamps - Banner textStampendous Fran-táge - Embossing Enamel - TaupeTim Holtz - Mini gears

Geen opmerkingen: