Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 december 2015

Let it snow!

Een tijdje terug was er in de Facebookgroep van Noor! Design een Online Sketch it. Van tevoren kreeg je een lijstje met benodigdheden die je klaar moest leggen, en op de avond zelf de hints waar je de "Scrappies" moest plakken.

Ik heb ook meegedaan en dit is mijn creatie geworden:



Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een groot paperpad van Noor! Design, de Let it Snow. Wat een mooie kleuren heeft dit paperpad ook hé?


Noor! Design - Paperpad 30 x 30 cm - Let it SnowNoor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - Oudhollandse schaatsen 



Volgens het boodschappenlijstje moesten we een ronde doily mal nemen, hiervoor heb ik de blauwe mal gebruikt, deze blijft ook erg mooi.

Voor de decoratie nog de Winter Wishes Skates gebruikt en de Happy Holidays Santa with Sleigh.
Op de bloemen heb ik wat Viva Eiskristallen gedaan voor een winters effect.



Het Vintage plaatje is van Pion Design.

Onderlangs heb ik de IJskristallen rand van Noor! Design gebruikt. Achter de bloementoef heb ik nog 2 verschillende Vintage Flourishes mallen gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - Oudhollandse schaatsen  Noor! Design - Winter Wishes - Clearstamp Stars Noor! Design - Winter Wishes - Rand IJskristallen Noor! Design - Happy Holidays - Santa with sleigh  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 2 Noor! Design -  Vintage Flourishes - Blad 1 Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw Sneeuwbolletjes Figuurschaar - Reuser - Jumbo

3 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, ook voor het hele team wil ik jullie een warme en knusse kerst toewensen!!
xx Wilma

Cobie zei

Mooie kaart! Goede kerstdagen toegewenst.
Groetjes Cobie

Jenine zei

Dank jullie wel!! Xx